O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Uspeh: moj nov PC je delujoč in uporaben

Po kar nekaj težavah, skozi katere sem moral nekako “prebresti”, sem včeraj končno uspel moj nov računalnik (pri prejšnjem sem imel, kot redni bralci veste, težave z resetiranjem le-tega, glej npr. tole objavo) spraviti v stanje, ko lahko mirno rečem, da je spet vse po starem, heh seveda, z izjemo – 🙂 problemov z (in stalnim strahom pred) reštartanjem PC-ja.

Namreč, kot sem omenil v tejle zadnji objavi, sem teden ali dva nazaj od prijatelja končno dobil njegov neuporabljan PC. Najprej sem sicer razmišljal, da bi na njem uporabljati kar moj stari Windows XP, a sem potem (glej zgoraj linkano objavo) to idejo opustil.

Kakorkoli že, najprej sem, ko sem preveril če računalnik res sploh deluje kot mora, odinštaliral kup programov in zbrisal nešteto fajlov (na obeh particijah je imel namreč 0% prostora), se znebil treh, štirih virusov in spremenil ogromno nekih nastavitev (od raznih hard-core nastavitev, ki jih ne bi posebej omenjal, ker jih je preprosto preveč, do tipkovnice, ki je bila naštimana na English kot “default”, do konec koncev tudi samega izgleda namizja in ostalega itd.), nato pa sem imel v bistvu še največ težav z mojim starim trdim-diskom. Namreč nikakor nisem uspel doseči križnega vijaka na zadnji oz. notranji strani (katerega sem takrat par let nazaj celo jaz sam privil, čeprav mi ni jasno kako) in sem tako, to je bilo predvčerajšnjim, po kakšni uri čisto prepoten odnehal (vmes pa tudi ugotovil, da sem ves čas vrtel v napačno smer), pri čemer naj omenim tudi to, da sem za odvijanje uporabljal od raznih pincet, do tistega kovinskega dela pri vžigalniku itd., no, včeraj pa mi je le uspelo (pa ne s pinceto ampak z enim od nastavkov za univerzalni izvijač) in imam tako sedaj v novem kompjuterju dva trda-diska.

Nato sem iz starega v nov računalnik premestil še svoj 56 kB dial-up modem (vmes sem sicer poiskusil vstaviti še enega drugega, pa ga OS ni prepoznal oz. ni imel drajverjev zanj), prekonfiguriral nastavitve za svoj “Connection” (pod Control Panel — Internet Options — Volja Properties — Internet Protocol (TCP/IP) Properties, to je pod “Networking” tab-om), da za “DNS resolving” uporabljam OpenDNS namesto DNS serverjev od Voljatela, potem sem seveda inštaliral Total Commander, Firefox in Thunderbird (jasno, pri teh dveh uporabljam profile od inštalacij na starem PC-ju) in še nekaj drugih programov, popravil črko od drajva in “path-e” pri raznih mojih pogosto uporabljanih “shortcuts-ih” in “batch-fajlih” (torej .lnk in .bat fajlih), in tako dalje.

In tako sem skratka spet tam, kjer sem bil tri dni nazaj (s to razliko, da sedaj nimam več omenjenih problemov z reštartanjem), torej imam dostop do Interneta, do vseh mojih fajlov in ogromno prostora na (sedaj dveh) trdem-disku. Hehe, pa še ogromno novih filmov in serij imam sedaj na voljo za pogledat!!

Tadej

2 Komentarjev on “Uspeh: moj nov PC je delujoč in uporaben”

  1. tadej says:

    In seveda, sem čisto pozabil, pa je meni osebno (dial-up povezava) to še kako pomembno: poleg vsega ostalega, že večkrat omenjenega, ta novost (torej nov računalnik in nič več restartanja) pomeni tudi nič več “izgubljanja” FF-jevega t.i. Cache-a po vsakem takem restartu; glej recimo semle: Bug 105843, da boste vedeli, o čem konkretno govorim…

    Tadej


Oddajte komentar

