O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kontradiktoren članek Marcela Štefančiča jr.

Preko linka, ki ga je na Facebook-u postala Katra (predvidevam, da je njen Fjoldin blog tu na Sopci), sem naletel na članek z naslovom “Ko bo kri klicala kri” avtorja Marcela Štefančiča jr. na MLADINA.si in ga na hitro preletel, že to pa je bilo dovolj, da sem se odločil postati svoj komentar in v njem podati svoje mnenje oz. sem v njem predvsem opozoril na nekaj kontradiktornosti.

Torej ta moj komentar, ki je (vsaj trenutno) zadnji in zato še na vrhu nad ostalimi komentarji, lahko vidite na strani (pod “2009-04-06 23:13:40 by satyr“), ki sem jo linkal zgoraj, ali pa si ga prebrete tule spodaj, kamor sem ga tudi skopiral, da bo bolj praktično.

No no g. Marcel, malo kontradiktorno pišete. Jedro vašega članka je domneven molk ljudi (katerih??) med samo vojno glede grozodejstev nemške vojske (streljanje, obglavljanje talcev), ki bi po vašem morali (navedete primer Starega piskra) protestirati, ali kaj?! To pričakovati med vojno?! Saj to bi bilo isto kot samomor!! In ko pravite, da je očitno po vojni obstajal konsenz (torej strinjanje v smislu: “pobijmo jih”, brez sojenja, brez ugotavljanja dejstev na osnovi individualne krivde itd.) med Slovenci glede povojnih pobojev. Kaj pa če so bili ti Slovenci (med katerimi naj bi po vojni, v miru, obstajal konsenz) med drugim tudi oz. prav tista množica Celjanov (kot samo napišete: Slovencev, civilistov, žensk), ki so v tem istem Celju prišli gledat pobijanje domobrancev??! Pač, oportunizem. Naj tu mimogrede še povem, da se nikakor ne strinjam, da v veliki večini niso bili stvar neke partije/elite in trdim, da se jih je večina prikrita očem javnosti (npr. Kočevski Rog, gozdovi/divjina). In še, kdo sploh pravi (oz. ali je morda že nedvomno jasno), da so pobiti v Barbarinem rovu res (samo) hrvaški Ustaši, ne glede na to, ali so bili nedložni, ali ne!! Samega vprašanja (pogleda na to stvar in objektivnega gledanja nanjo) glede kolaboracije in izvajanja revolucije v sklopu upora (ki se je začel šele po napadu Nemčije na SZ) proti okupaciji in monopolizaranju le-tega pa se tukaj sploh ne mislim dotakniti.

No, to je pa nekako to, mislim, da se da že iz samega komentarja razbrati moje stališče in na katere kontradiktornosti (ki so se po mojem mnenju zapisale Marcelu Štefančiču jr.) konkretno sem v njem ciljal.

Tadej

5 Komentarjev on “Kontradiktoren članek Marcela Štefančiča jr.”

  1. kai says:

    Tadej fjoldin blog je blog moje sestre 🙂

  2. kai says:

    (katra sem pa jas)

  3. tadej says:

    Aha tako potem, se opravičujem!!

    Tadej

  4. en odveč says:

    V bistvu nisem dojel. A si za partizane al za domobrance?

  5. tadej says:

    Hehe, mislim fak, a ti res misliš, da je tako preprosto (s tem tudi žališ moj um), ni čudno, da “nisi dojel”. Kakorkoli, jaz samo poskušam objektivno in z distanco gledati na stvari, ki se me osebno, razen npr. tega, da je bila moja babica v koncentacijskem taborišču itd. (še več rezultatov), v bistvu ne tičejo zares oz. jih nisem doživel na lastni koži!!

    Tadej


Oddajte komentar

