O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Danes si pri Si.mobil-u kupil Dell Inspiron

Že par dni nazaj mi je en od mojih prijateljev, kot enemu res redkih uporabnikov dial-up povezave, omenil neke nove ponudbe oz. pakete za internetno povezavo, ki jih ponujata operaterja Si.mobil in Mobitel, pa takrat, priznam, nisem bil preveč pozoren na vse skupaj. No, danes, ko sem bil na obisku pri nekem drugem prijatelju, pa mi je na Internetu pokazal stran z vsemi podatki glede tega (konkretno, glede ponudbe od Si.mobil-a, gre pa za Dell-ov računalnik, tako imenovani “netbook”), in res, vse skupaj je bilo slišati zelo mikavno.

Tako sem se na poti domov od njega preko Si.mobil info-številke najprej pozanimal glede raznih specifik tega naroč. paketa (npr. hitrost prenosa podatkov, za koliko časa se zavežeš s to pogodbo itd.), potem pa kar zavil v center na Čopovi, sklenil pogodbo in tako še isti dan domov odnesel Dell Inspiron 910 (model: PP39S, processor: Intel Atom N270) netbook. In ja, tokrat ni bilo nobenih težav zaradi moje že obstoječega naročniškega razmerja in sem ga tako dejansko dobil za samo 1 EUR, za kolikor ga v originalu ponujajo.

Nikakor ne pravim, da je to kakršnakoli dokončna rešitev glede moje internetne povezave (s to pogodbo sem se zavezal za dve leti), ampak zaenkrat oz. za vmesni čas bo to sigurno bolj smiselno (in finančno bolj racionalno), kot pa še naprej plačevati ogromne zneske za telefon, načrtovanje prehoda na hitro in fiksno (kar se plačila tiče) povezavo pa prestavljati in prestavljati v nedogled nekam v prihodnost, kot se mi dogaja sedaj zadnja leta.

Do konca moram samo še pogruntati (tisti moj kolega je omenjal nek zunanji modem, ali nekaj v tem stilu), kako se da to zadevo uporabiti tako, da bi to internetno povezavo uporabljal (tudi) kar preko mojega desktopa.

Tadej

7 Komentarjev on “Danes si pri Si.mobil-u kupil Dell Inspiron”

  1. tadej says:

    Uhhh, no jasno, kot sem že večkrat napisal, se mi to redno dogaja. namreč, sedaj mi je pa žal, da se ni raje odločil za netbook (in internetno povezavo) pri Mobitelu, res da za 50 EUR (in ne 1 EUR), ampak z 160 GB SATA hard-diskom (namesto 8 GB, kot ga imam sedaj), z 10 inch display-om (in ne 8 inch), in kot mogoče najbolj pomembno, z neomejeno povezljivostjo (in ne samo 10 GB na mesec), vse to moje sekiranje sem mimogrede opisal tudi v temle postu v diskusiji na Ars OpenForum-u.

    Tadej

  2. tadej says:

    No, danes sem (gulp, prvič sploh) malo pogledal po Si.mobil-ovem spletnem mestu glede raznih obstoječih paketov mobilnega interneta in ugotovil, da je na voljo tudi povezava preko USB modema, ki ga dobiš ali za 20, ali pa za 40 EUR, odvisno od paketa.

    Sedaj, kar mi pa res ni jasno je pa tole (glej prvi link zgoraj): kako to, da za paket imenovan “Unlimited” računajo 19 EUR na mesec (pri čemer je vključen prenos podatkov neomejen), za paket “Freestyle” (to je ta, ki ga imam jaz in ki ima mesečno omejitev porabe oz. prenosa podatkov 10 GB na mesec) pa 30 EUR?!

    Tadej

  3. […] eni že skoraj eno leto stari objavi (glej tole objavo) sem napisal, da sem si takrat, torej meseca maja 2009, za 1 EUR pri Si.mobil-u kupil Dell Mini 9 […]

  4. […] dni žal in si bom želel, da bi drugače izbral; za več o tem glej tole objavo, tole objavo in pa tale komentar (pod neko drugo objavo) na mojem blogu na Sopca.com skupnosti […]

  5. tadej says:

    Sem se potem (tole pišem s fuuuuul zamude) po preteku 2 let odločil za “Mobilni internet XL” paket (glej semle) z vezavo za 2 leti za USB modem Huawei K3765, ki podpira HDSPA/HSUPA, torej max. 7,2 Mbps download).

    Ampak nedolgo (no, kakšno leto, manj res ne) pa pridejo ven USB modem Vodafone K4605, ki glede na to kar je napisano na strani, podpirajo kar “do 42,2 Mb/s prenosa podatkov do uporabnika” in “do 5,76 Mb/s prenosa podatkov od uporabnika“.

    Sedaj me pa zanima, ali imajo pri Si.mobilu kakšen limit hitrosti za vse uporabnike, ali uporabniki teh novejših in sposobnejših res (na našem UMTS 3G omrežju) dosegajo take hitrosti?

  6. tadej says:

    V bistvu je bilo še malo bolj zapleteno… Sedaj sem se spomnil, da sem vmes prešaltal na neko “vmesno stopnjo”, kjer sem po novem plačeval res samo 15€ na mesec (in ne več 30€), ampak sem ostal pri prejšnjem limitu 10 GB, kar je bilo pa nad tem, so ti pa fuuuul zaračunali (za ekstra 1 GB sem 1x dobil skoraj 2x dražji račun in me je izučilo!)

    Tako da sem na koncu preklopil na to zadnjo varianto: paket “Mobilni internet XL + USB modem” za 15€ na mesec (18€ sedaj po podražitvi) z vezavo za 2. leti, ampak s to bistveno razliko, da tudi če presežem zakupljeno količino, nimam nikakršnih dodatnih stroškov, samo hitrost se ti zmanjša na 64 kbps.

  7. […] želel, da bi drugače izbral; za več o tem glej eno ali drugo izmed teh dveh starih objav (ali pa ta komentar pod neko drugo objavo), in bo vse jasno! […]


Oddajte komentar

