O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Pri projektu F@H dosegel 40.000 točk

Danes samo tako v smislu “v vednost” najavljam, da sem pred kratkim dosegel (in že presegel) 40.000 točk in 170 WU-jev pri DC projektu imenovanem Folding@Home. Pri tem konkretnem projektu pa gre za simulacije “zavijanja” proteinov v človeškem telesu (oz. njihovo delovanje nasploh), z dobljenimi podatki pa povečuje možnost, da bodo prej razvili zdravila za bolezni kot so npr. Alzheimerjeva, Hunntingtonova, Parkinsonova in Osteogenesis Imperfecta, pa tudi raznorazni raki so povezani s tem.

To objavo sem mimogrede najavil že pod vnosom “12.05.2009” na mojem PC domačem spletnem mestu na strani “events15.html” (glej zadnji/tretji odstavek), sem spodaj pa dodajam omenjeni tekst.

Finally, I am announcing here that I will soon post a “blog-entry” on my slovenian blog at this web-address: http://tadej.sopca.com on “Sopca” blog-portal, which will be about my personal milestone of reaching 40.000 points (and 170 finished/returned WUs) in a well-known and widespread DC project Folding@Home: http://folding.stanford.edu; by the way, you can read more about all this on the “projects.html” page. And here is also a link to my personal page for user or donator “shirker“: http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=userpage&username=shirker&teamnum=14 (that’s my nick on “Ars OpenForum” forum), folding for our “Ars Technica Team Egg Roll” team.

Tisti, ki ste moji “prijatelji” na Facebook-u ste morda že prebrali t.i. “note”, ki sem ga že pred časom postal tam (in sicer gre za tistega z naslovom “Nadaljujem s Folding@Home“), za ostale pa sem ga skopiral semle spodaj, da si ga lahko prebrete tudi vi. V njem namreč malce bolj podrobno povem, za kaj pri vsej tej stvari (torej pri DC projektih) sploh gre.

Nadaljujem s Folding@Home

Za tiste, ki še ne veste za kaj pri tej stvari sploh gre: Folding@Home je program (t.i. DC program oz. projekt, pri čemer kratica DC pomeni “Distributed Computing”, tule pa je še Download link), ki ga daje na voljo univerza Stanford in ki na uporabnikovem računalniku “izkorišča” drugače neuporabljan procesorski čas (mimogrede, laufa na “IDLE” CPU priority-ju, tako da tudi če laufa medtem ko nekaj delate, njegovega delovanja sploh ne zaznate) za preračunavanje podatkov v zvezi s “zavijanjem” proteinov v človeškem telesu (in nasploh njihovim delovanjem), s tem, torej z dobljenimi podatki, pa povečuje možnost, da bodo prej razvili zdravila npr. za Alzheimerjevo, Hunntingtonovo in bolezen Osteogenesis Imperfecta.

Aja, vse o tem načinu dela (torej da ogromno računalnikov po vsem svetu obdeluje podatke, namesto npr. enega samega super-zmogljivega) si lahko preberete na Distributed Computing spletnem mestu, tam pa boste našli še številne druge podobne projekte (veliko jih je povezanih z matematiko in naravoslovjem na splošno, je pa tudi kar nekaj čisto obče-človeških) v katerih lahko sodelujete. Kar se pa mene osebno tiče, sem do sedaj sodeloval v projektih SETI@Home (ali “Search for Extraterrestrial Intelligence”) in GIMPS (ali “Great Internet Mersenne Prime Search”), več o tem pa si lahko preberete na “my-projects.html” strani na mojem splošnem spletnem mestu, ali pa na strani “projects.html” (glej pod sekcijo “DISTRIBUTED COMPUTING PROJECTS”, priporočam pa tudi ogled Folding-FAQ.pdf fajla) na mojem z računalništvom povezanem spletnem mestu, pri čemer je tu še njena pod-stran “certs.html“, kjer lahko vidite “screenshote” z mojo statistiko (ki se bo sedaj, ko sem program dal tudi na mamin računalnik “dual-core” CPU-jem, zelo hitro začela izboljševati) odposlanih rezultatov dela.

Kot ponavadi pa še link do mojega posta v diskusiji naslovljeni “The Milestone Thread” (ta moj post je na strani 7) pod “Distributed Computing Arcana” sekcijo na Ars OpenForum forumu, v katerem sem, sedaj že kar nekaj časa nazaj, omenil prejšnji mejnik 30.000 točk in 160 WU-jev.

Tadej

One Comment on “Pri projektu F@H dosegel 40.000 točk”

  1. […] nadaljevanje te objave (v kateri sem najavil, da sem dosegel 40.000 točk) najavljam, da sem pred kratkim dosegel (in v […]


Oddajte komentar

