O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Kaj bom verjetno naredil s svojim Dell Mini 9

Kot sem napisal v tej objavi skoraj en mesec nazaj, sem si kupil netbook Dell Inspiron 910 (ali Dell Mini 9) za 1 EUR in mesečno naročnino na internet (preko Si.mobil-ovega HSDPA oz. 3G omrežja) 30 EUR. Sem pa sicer že naslednji dan ta “nakup” obžaloval (to moje sekiranje sem opisal tudi v dveh postih na Ars OpenForum-u, glej pa tudi tale komentar v zgoraj omenjeni objavi), ker sem namreč ugotovil, da je veliko bolj ugodna ponudba od Mobitela, pri kateri bi dobil Asus Eee PC 1000H GO za 49 EUR in to z 160 GB SATA trdim-diskom (namesto 8 GB), z 10.2 inch monitorjem (in ne 8.9 inch), in pa, kot mogoče najbolj pomembno, z neomejenim prenosom podatkov za 29 EUR na mesec (torej celo 1 EUR manj), napram povezavi z omejitvijo 10 GB na mesec, kot jo imam sedaj.

No, kar je pa še huje je pa to, da sem zadnjič malo pogledal po Si.mobil spletnem mestu glede raznih obstoječih paketov mobilnega interneta in zgrožen ugotovil, da je na voljo tudi povezava preko USB modema (ki ga dobiš ali za 20 EUR, ali pa za 40 EUR, odvisno od paketa) in to bi bilo zame še daleč najboljša varianta, ker sem že od vsega začetka hotel v bistvu samo internetno povezavo (torej po možnosti prek desktop računalnika, kar omogoča ravno USB modem), še posebej glede na to, da moraš pri paketu “Unlimited” plačevati samo 19 EUR na mesec (pri čemer je vključen prenos podatkov neomejen), za paket “Freestyle” (to je ta, ki ga imam jaz) pa 30 EUR, pri čemer ima slednji, kot rečeno, 10 GB mesečno omejitev (s tem pač plačaš za sam netbook) porabe!!

Tisti med vami, ki ste med drugim moji “Facebook prijatelji”, ste morda že prebrali moj t.i. “note” (gre za tistega z naslovom “Glede dveh Si.mobil-ovih paketov“), ki sem ga že pred časom postal tam, za ostale pa sem ga skopiral semle spodaj, da si ga lahko prebrete tudi vi.

Glede dveh Si.mobil-ovih paketov

Danes sem malo pogledal (čisto prvič sploh, gulp) po Si.mobil-ovem spletnem mestu glede raznih obstoječih paketov mobilnega interneta in ugotovil, da je na voljo tudi povezava preko USB modema, ki ga dobiš ali za 20, ali pa za 40 EUR, odvisno od paketa.

Sedaj, kar mi pa res ni jasno je pa tole (glej prvi link zgoraj): kako to, da za paket imenovan “Unlimited” računajo 19 EUR na mesec (pri čemer je vključen prenos podatkov neomejen), za paket “Freestyle” (to je ta, ki ga imam jaz in ki ima mesečno omejitev porabe oz. prenosa podatkov 10 GB na mesec) pa 30 EUR?!

In kaj bom naredil s svojim Dell Inspiron netbookom in tem paketom z omejitvijo prenosa podatkov 10 GB na mesec?? Po vsej verjetnosti ga bom dal v uporabo (za dve leti, torej kolikor traja oz. za koliko me zavezuje podoba) svojemu prijatelju Borisu, sam pa si bom nabavil USB modem in se naročil še na paket “Unlimited” in se tako na internet povezoval (to bi sicer lahko naredil že sedaj pri tem paketu z uporabo zunanjega 3G modema) preko mojega desktop PC-ja, kar je bil, kot že rečeno zgoraj, v bistvu moj prvotni načrt.

Z Asusom pa tako ne bo nič, čeprav me je nekaj časa imelo, da bi si kupil tudi tega (in se moral pač zraven naročiti še na internet pri Mobitelu), pač, moja logika/racionalizacija je bila ta, da tudi v tem primeru ne bi plačeval več, kot sem do sedaj na mesec plačeval za podatke prenešene z (totalno počasnejšo itd.) dial-up povezavo.

Tadej

One Comment on “Kaj bom verjetno naredil s svojim Dell Mini 9”

  1. Kobrowsky says:

    Anótepišeš? Asiglazbenik?


Oddajte komentar

