O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Uspešno prekonfiguriral zagon Firefox-a

Spet ena bolj hard-core objava (hard-core v smislu računalništva) in sicer o tem, kako mi je s pomočjo uporabe batch fajla uspelo prekonfigurirati zagon spletnega brskalnika Firefox tako, da lahko normalno gledam video na Internetu. O nečem zelo podobnem pa sem mimogrede že pisal v tejle objavi, v kateri sem pisal o tem, kako mi je (enako z uporabo batch fajla, ki je popolnoma navaden .txt fajl) uspel updejt Google Chrome programa.

Vzrok za moj problem pri gledanju (relativno velikih) filmčkov na Internetu pa je bil ta (kot sem ugotovil s Sysinternals programom FileMon, glej tudi spodaj), da imam jaz, kot sem zelo podrobno opisal v tejle objavi, zelo specifično skonfiguriran operacijski sistem (točneje, lokacijo oz. pot za svoja “TEMP” in “TMP” direktorija imam naštimano, da kaže na RAM-drajv/disk, ki pa ima samo 64 MB prostora) in tako se je video ustavil, ko je zdownloadni fajl presegel to velikost.

Tako sem, ko sem prejle poskušal (v celoti) pogledati “Trenja – Vedeževanje: Resnica ali prevara?” na poptv.si, posumil za kaj gre, zagnal FileMon program in z njim lepo videl, da Firefox piše “fla45D.tmp” fajl v “B:CachesTemp” direktorij. Je pa jasno res, da Firefox ne predvaja vseh filmčkov na ta način (torej da downloada .tmp fajl v TEMP direktorij), npr. video posnetke na YouTube downloada kot navaden cache fajl v “C:Documents and SettingsusernameLocal SettingsApplication DataMozillaFirefoxProfilesprofile1Cache” direktorij.

Kakorkoli že, tako sem napisal tale batch fajl spodaj in sedaj z njim zagnani Firefox (mimogrede, permanentno pa se to naredi pod “User variables” v Advanced tabu pod “System” v Control Panel) downloada .tmp fajl v “C:WINDOWSTemp” direktorij, kamor sem naštimal lokacijo za “TEMP” in “TMP”.

C:
cd
set TEMP=C:WINDOWSTemp
set TMP=C:WINDOWSTemp
cd “C:Program FilesFirefox”
C:SoftwareSupportpsexec.exe -l -d -belownormal firefox.exe -p profile2

Thumb-screenshot Process Explorer:

(klikni za originalno velikost)

P.S. – Za še veliko več o vsem tem glede moje uporabe RAM drive-a/disk-a (npr. da imam tam locirane vse razne “temporarne” zadeve kot so IE zgodovina, temporary fajli oz. cache itd.) pa si lahko preberete še “THE RAM-DRIVE/DISK PRINCIPLE” sekcijo na “principles1.html” strani na mojem PC domačem splentem mestu.

Tadej

One Comment on “Uspešno prekonfiguriral zagon Firefox-a”

  1. Kobrowsky says:

    Gó žgóžu neji skluje o či.


Oddajte komentar

