O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Seminarska naloga pri RKO in težave z njo

Danes pa ponovno ena objava (za prejšnjo tako objavo glej zadnjo objavo), ki se tiče mojega obiskovanja prvega letnika Višje šole TŠC Kranj, smer Informatika. V njej pa bom pisal o parih rečeh (problemih oz. težavah), ki se predvsem tičejo oddaje moje seminarska naloge (lahko si jo ogledate tule: “Naslavljanje-pri-Ethernetu.doc“, medtem ko je tole: “Naslavljanje-pri-Ethernetu.ppt” prezentacija te iste seminarske naloge) pri predmetu “Računalniške komunikacije in omrežja“.

Moji “Facebook prijatelji” mogoče že kaj veste o tem, če ste prebrali moj zadnji t.i. “note” z naslovom “Oddaja moje seminarske naloge“, ki sem ga par dni nazaj postal na FB, za ostale (torej za tiste med bralci te objave, ki niste moji “Facebook prijatelji”) pa sem ga skopiral semle spodaj, da si ga lahko tudi vi prebrete.

Oddaja moje seminarske naloge

Svojo prvo seminarsko nalogo z naslovom “Naslavljanje pri Ethernetu” (prvo, ki jo je bilo do sedaj treba narediti) sem zaradi tega, ker sem si narobe zapomnil način oddaje, oddal z 15-20 minutno zamudo in to povrhu vsega pri prof. dr. Humarju, ki je (kot eden redkih profesorjev na TŠC Kranj) pri takih zadevah totalno strikten/nepopustljiv…

Razlog za to pa je bil res tako banalen, da mi je kar malce nerodno. Namreč, šele potem, ko sem po skoraj polurnem poiskušanju oddaje seminarske naloge (na mojem in na maminem računalniku, v Firefox in Internet Explorer brskalniku itd.) obupal, sem za vsak slučaj šel še enkrat prebrati obvestilo “Oddaja in zagovor seminarske naloge” in tako z grozo ugotovil, da naloge ni bilo potrebno oddati na strežnik (kot sem imel napačno v spominu, pa čeprav sem to obvestilo večkrat prebral; nazadnje nekaj dni nazaj, ko sem preverjal točen datum oddaje, zato se tudi prej nisem spomnil iti preveriti, ker sem bil prepričan, da sem si pravilno zapomnil), ampak jo je bilo treba poslati na e-mail “int.seminar@gmail.com”.

Tako sem vam približno 5 minut pred polnočjo, potem ko nisem več vedel kaj še poiskusiti, preko RKO1 strani poslal sporočilo z naslovom “Ni bilo mogoče oddati seminarske naloge!!“, seminarsko nalogo pa (enako 5 minut pred polnočjo) oddal na strani “Oddajanje datotek” od predmeta OPS1 (Operacijski sistemi 1), zato da je bila vsaj pravočasno oddana, pa čeprav napačno. Zatem sem, kot rečeno, odkril svojo zmoto in šel takoj na Gmail in jo, kolikor hitro sem mogel, oddal, vendar na žalost ne pravočasno, ampak s 15-20 minutno zamudo. Skratka poudarjam, da za zamudo ni bil razlog na primer to, da naloge še ne bi do konca napisal in bi jo zadnji hip dokončeval in zato zamudil rok oddaje, čeprav sem jo res pisal oz. natančneje oblikoval zadnji hip ipd.

No, par minut nazaj, ko sem, potem, ko sem cel večer prespal, šel preveriti za nova e-mail sporočila, opazillih e-mail od prof. Humarja, v katerem me obvešča, da jo je (vseeno, torej kljub zamudi) sprejel!!

Dodajam pa še PM naslovljen “Slabe volje zaradi RKO 😦“), ki sem ga par minut nazaj poslal svoji sošolki in v katerem omenjam še eno (neprijetno) reč povezano s seminarsko nalogo, ki sem jo danes odkril, in pa eno reč, ki sicer z njo (s seminarsko) ni povezana, je pa povezana s predmetom RKO.

/OPOMBA: Ta PM je kar dolg, tako da se loti branja (če se ga boš) samo v primeru, če imaš na voljo več kot 5 minut.

V glavnem, a veš, da sem nekam slabe volje in to zaradi RKO (dveh stvari, ki se tičeta RKO, glej spodaj) in mene in moje površnosti!!

1. Eno je to, da sem na zadnjem torkovem testu po čisti neumnosti naredil napako (tega sem se zavedel že takoj po testu med hojo proti žel. postaji in se potem začel sekirati) in bom zato ob 1 točko; mislim da je šlo za točko 3. v testu, vprašanje pa je bilo pribl. tako: “Ali je za naslov 195.1.24.0 na voljo točno 6 podomrežij?” Mislim torej, da je bil pri tej točki “hakeljc” v tem (s tem mislim to, da je Humar izbral ravno cifro 6), da je preiskušal, ali vemo število vseh možnih podomrežij (in ga ne mešamo s številom bitov, ki so na voljo za pod-omreževanje) za IP v določenem razredu IP naslovov.

Skratka, takoj po oddaji svojega lista sem, da je samo 6 podomrežij na omrežje za razred C (v tem primeru) nekam malo in se spomnil, da je za razred C številka 6 sicer res “pomembna” (pri enem od podatkov), vendar ne pri številu vseh možnih podomrežij, ampak pri tem, koliko bitov (od zadnjega okteta, kar je skupaj 8 bitov, samo 2 se ne da uporabiti) je na voljo za pod-omreževanje.

2. Drugo pa je to, da sem prejle doma (ko sem začenjal delati prezentacijo seminarske) odkril, da sem že (samo) na prvi strani naredil vsaj dve napaki; ena je bila npr. ta, da sem imel nek stavek podvojen (se je dvakrat pojavil in to celo v istem odstavku, pa še za prvi odstavek v seminarski gre, tako da je totalno očitno in na vidnem mestu in bo Humar zihr opazil), druga pa ta, da sem nekje pustil/pozabil: “… ali z drugimi besedami.”, ne da bi stavek nadaljeval naprej. Oboje pa je seveda posledica tega, da se mi je mudilo z oddajo in nisem imel časa preverjati celega besedila (in so tako ostale notri take napake od prej, ko sem premikal/brisal določene stavke/dele stavkov, da je stvar zgledala dobro za printanje).

Še najbolj pa mi je žal tega zato, ker sem seminarsko itaq oddal prepozno (sicer res samo s 15 min. zamude); kretensko sem jo namreč poskušal oddati pod RKO1 na spletni strani (ne pa jo poslati na tisti e-mail naslov) in bom v glavnem zaradi tega že itaq izgubil eno oceno, tako da sem imel v bistvu še cel dan (2.12.2009), da bi jo mirno/brez hitenja in temeljito prečekiral in jo oddal brezhibno do 00:00 naslednji dan.

Lepo se imej in se vidimo, Tadej

Tadej

2 Komentarjev on “Seminarska naloga pri RKO in težave z njo”

  1. G says:

    Js se zaradi takih napak ne bi sekiral.

  2. banalen says:

    […] konstruiert, Mendes holt daraus aber ein Maximum … Mail (will not be published) (required) …Seminarska naloga pri RKO in teÅave z njo Tadej: spletne objaveKomunisti in umori TIGR-ovcev med WW2 Seminarska naloga pri RKO in teÅave z njo. Danes pa […]


Oddajte komentar

