O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Pri F@H projektu presegel 100.000 točk

Kot nadaljevanje te objave (v kateri sem najavil, da sem dosegel 40.000 točk) najavljam, da sem pred kratkim dosegel (in v tem času tudi presegel) 100.000 točk in kasneje v mesecu marcu tudi mejnik 300 WU-jev pri DC projektu Folding@Home, pri katerem gre za računalniško simuliranje “zavijanja” proteinov v človeškem telesu, z dobljenimi podatki pa se povečuje možnost, da bodo (prej) razvili zdravila za bolezni kot so npr. Alzheimerjeva, Hunntingtonova, Parkinsonova in Osteogenesis Imperfecta.

Kot običajno pa dodajam še link do mojega posta v diskusiji naslovljeni “The Milestone Thread” (ta post je na strani 11) pod sekcijo “Distributed Computing Arcana” na Ars OpenForum forumu, v katerem sem omenil ta “mejnik”.

The milestone that I’m reporting in this post is the “100000 points milestone” (to be precise 101228 points and 276 WUs finished at the moment) that I’ve passed recently, if you want to, please see my donator’s page on Stanford and my user’s page (with more detailed statistics) on Kakaostats website, respectively.

And btw., the previous milestone of mine that I’ve reported (see this post on page 7 in this same thread) was the “30000 points milestone”.

Priznam pa, da sem spet (podobno kot pri tej objavi) malce pogoljufal; objavil sem jo namreč pod netočnim datumom (torej kot da je bila objavlljena janurarja in ne marca, kot je v resnici), to pa zato, ker sem do sedaj čisto vsak mesec objavil vsaj en post in nočem, da ne bi bilo meseca januarja 2010 v “Arhiv objav” meniju spodaj.

Tadej

Oddajte komentar

