O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Odločil sem se za Samsung GT-S5230

Že več kot pol leta je od moje zadnje objave, zato je čas, da spet kaj napišem. Naj omenim, da mi je v tem času na TŠC Kranj uspelo napredovati v 2. letnik Informatike (in imel štiri 10-ke in tri 9-ke; glej tale screenshot), pa je bilo v teh 7 mesecih enostavno preveč vsega, o čemer bi bilo vredno pisati. Zato se bom pisal kar o nečem banalnem, in sicer da sem se danes končno odločil podaljšati moj ORTO paket do konca življenja. 🙂

Tako sem torej prej popoldne sklenil 24 mesečno vezavo za akcijo ORTO za vedno! (že prej sem namreč imel paket “ORTO V Nulo“), pri tem pa sem izbral mobilni telefon Samsung S5230 STAR (oz. Samsung GT-S5230) za plačilo 20 in ne za telefon Nokia 5230 live! za 30, kot sem sprva načrtoval. Mimogrede, obadva imata oz. delujeta na t.i. touch screen.

Priznam pa, da sem bil tik pred nakupom (oz. odločitvijo, katerega izbrati) v hudi dilemi in sem se dokočno odločil čisto na koncu. No in kot rečeno sem se vseeno raje odločil za Samsung, čeprav je Nokia nedvomno vsaj malo boljša; ima npr. GPS in 3G oz. HSDPA, ki ju Samsung nima (ta ima samo 2G oz. GPRS/EDGE), mislim tudi, da ima WLAN, potem ima tudi kar nekaj več spomina itd. Ampak stvar je v tem, da ko sem nazadnje kupil kakšno Nokio (pribl. 2 leta nazaj), je imela cela serija aparatov tovarniške napake in se mi je ta firma nekako zamerila.

In predvsem, od takrat dalje, ko sem tisti Nokia telefon (s tovarniškimi napakami) naslednji dan v Si.mobil centru zamenjal za Samsung SGH-L810V (moj trenutni telefon), imam samo dobre izkušnje z njim. Poleg tega pa marsikatere od teh funkcij preprosto ne rabim (konkretno imam v mislih GPS in WLAN), hitri Internet povezavo imam pa itak doma in mi je brezveze surfat po njem na tako mali napravici kot je mobilni telefon!

Konec koncev pa ima tudi ta Samsungov model nekaj prednosti pred zgoraj omenjenim modelom Nokie; konkretno, ima boljšo baterijo, boljši fotoaparat (in kamero), omogoča direktno povezavo s PC-jem (preko USB porta) itd.

P.S. Se pa malo bojim, da mi bo (kot se je že tolikokrat zgodilo) že čez par dni žal in si bom želel, da bi drugače izbral; za več o tem glej eno ali drugo izmed teh dveh starih objav (ali pa ta komentar pod neko drugo objavo), in bo vse jasno! 😉

Lep pozdrav, Tadej

6 Komentarjev on “Odločil sem se za Samsung GT-S5230”

  1. tadej says:

    No, kot rečeno ta moj novi Samsung GT-S5230 mobilni telefon res nima GPS funkcije, ima pa zato vsaj (kot sem danes odkril) integiran vmesnik za Google Maps, ki ti prav tako pokaže (in to neverjetno natančno) tvojo trenutno lokacijo!

  2. ko te jebe says:

    lahko bi vsaj na veliko napisal, ta blog je za moje oglaševanje in oglaševanje mojih prijateljev.

    ne pa da se človek jebe, naredi blog in po tem mu ga fukneš dol.
    ko bi poslal vsaj kak PM in opozorilo.
    ka misliš kot da ljudje vohajo kaj smejo ali ne smejo na tvojem blogu.

    vsaj na veliko napiši pravila igre zahojenc.

  3. tadej says:

    Pa ko jebe tebe? Sploh ne vem o ČEM GOVORIŠ, kreten zahojen! Kakšno moje oglaševanje in oglaševanje mojih prijateljev?!

    Kakšen blog sem komu “fuknil dol”? O čem sploh govoriš? Kaj naj bi vse to sploh pomenilo?!

  4. Kobrowsky says:

    Dej, Tadej, ne sprene védajse innéhaj fukat dol bloge.
    kotejebe, sejbó. Amaš kšno pétko všóli? U švidu, dabó.

  5. tadej says:

    Še mal podjebavej pa bom še tvojega dol fuknu! Petke pa (na srečo) nimam še nobene… 🙂

  6. […] objava je nadaljevanje moje predzadnje objave, v kateri sem pisal, da sem se v sklopu 2 letne vezave odločil za mobilca Samsung GT-S5230 (za […]


Oddajte komentar

