O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moj Samsung mobitel in buyer's remorse

Ta objava je nadaljevanje moje predzadnje objave, v kateri sem pisal, da sem se v sklopu 2 letne vezave odločil za mobilca Samsung GT-S5230 (za 20 doplačila) in ne za Nokio 5230 live! (za 30 doplačila). Ampak sedaj po 2 letih (in tudi že prej! jaz sem namreč hudo nagnjen k t.i. Buyer’s remorse) pa priznam, da močno pogrešam 3G (zlasti to, ostale opcije, ki jih moj Samsung nima pa jasno tudi), ker sem pri tem telefonu žal omejen na 2G povezavo (EDGE/GPRS) in torej relativno porazno hitrost prenosa podatkov. Pa tudi GPS navigacije in Wi-Fi se jasno ne bi branil. 🙂

Kot sem napisal že v zgoraj omenjeui objavi, je bila moja racionalizacija za Samsung takrat to, da Internet večinoma uporabljam od doma (preko desktop PC-ja), poleg tega pa tudi nisem ravno fan brskanja po spletu na 3-4 inch zaslonih, zato se mi 3G povezava in Wi-Fi niti nista zdeli nekaj, kar bi lahko nekoč eventuelno pogrešal. Po drugi strani pa sta se mi boljši fotoaparat (večja ločjivost) in kot sem sedaj v tisti objavi prebral, tudi boljša baterija zdela velik plus.

V oni objavi sem takole opisal svoje dileme pred in tekom nakupa, pa naj še enkrat ponovim, ker je lepo in strnjeno napisano.

Priznam pa, da sem bil tik pred nakupom (oz. odločitvijo, katerega izbrati) v hudi dilemi in sem se dokočno odločil čisto na koncu. No in kot rečeno sem se vseeno raje odločil za Samsung, čeprav je Nokia nedvomno vsaj malo boljša; ima npr. GPS in 3G oz. HSDPA, ki ju Samsung nima (ta ima samo 2G oz. GPRS/EDGE), mislim tudi, da ima WLAN (napaka: Wi-Fi), potem ima tudi kar nekaj več spomina itd. Ampak stvar je v tem, da ko sem nazadnje kupil kakšno Nokio (pribl. 2 leta nazaj), je imela cela serija aparatov tovarniške napake in se mi je ta firma nekako zamerila.

P.S. – Ko sem že v tisti objavi omenil to, da “mi je v tem času uspelo napredovati v 2. letnik študija Informatike“, naj tokrat (s tem povezano) omenim to, da sem študij vmes končal; sedaj me torej čaka samo še pisanje in zagovor diplomskega dela. V bistvu sem imel polovico diplome že napisane (rečeno nam je namreč bilo, da naj bi bila diplomska naloga “nadaljevanje sem. naloge o praksi iz 2. letnika”), a sem se potem naknadno odločil za čisto drugo temo, tako da se mi je zaradi tega dokončanje le-te odmaknilo malce bolj v prihodnost.

Tadej

One Comment on “Moj Samsung mobitel in buyer's remorse”

  1. tadej says:

    Za podobne (in tudi ne toliko podobne) primere buyer’s remorse pa glej tole objavo (o obžalovanju po nakupu čevljev :D), tole objavo (o mojih sekiranjih za nepomembne reči) in tale komentar pod neko drugo objavo.


Oddajte komentar

