O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Herbalife, srečanje in moja izkušnja

Zgodba z mano in prehranskimi oz. dietnimi dodatki Herbalife je pa sledeča. V Tivoliju sem se prejšnji teden ustavil pri nekem malem štantu, ki ga je že enkrat prej imel (se mi zdi da nekdo drug) postavljenega tam pribl. na istem mestu in tudi že takrat sem si pri njem izmeril… boste videli kaj. V glavnem, ta tip mi je razložil, da mi bo z neko aparaturico kao poenostavljeno rečeno “izmeril koliko sem zdrav“. 🙂

Tisto reč torej držiš v roki, on vanjo še vtipka podatke (višina, teža, starost), potem pa ti na koncu pove rezultat: ali da si okay (vseeno pa bi ti priporočal, da lahko zastonj vadiš z njimi; to je namreč predlagal eni bejbi, ki sem jo pol ure prej spoznal in s katero sva skupaj sprehajala psa in se pri njem ustavila), ali da si npr. pretežek in da bi rabil vadbo, kot je predlagal meni in pa da je on osebni trener oz. svetovalec za prehrano in te potem povabi še na (zastonj!) srečanje, kjer te bodo (zastonj!) z neko še veliko bolj kompleksno in posebno napravo še bolj natančno prečekirali in ti povedali stanje o tvojem telesu (težo mišic, maščobe in kosti v tvojem telesu, kot tudi tvojo “realno” starost, glede na zdr. stanje).

Na to srečanje sem kljub časovni stiski tisti dan celo šel (na Brnčičevi 13 imajo neko sobico, za Bežigradom pa baje tudi trgovino), ker me je na pol le nekako zanimalo za kaj pri vsej stvari gre (sem pa imel svoje razloge za sum, da “nekaj ne štima”). Ko sem torej prišel, smo se posedli (videl sem, da imajo skoraj vsi neke značke, malo čudno?), dobil sem nek list za izpolnit (večinoma podatki o zdravju, prehranjevanju + na drugi strani ljudje, ki bi jim to priporočil! 😮 ), nato je naprej stopil en zelo športen model, se predstavil in zatem je sledilo pribl. 20 min. predavanje o zdravju, prehrani itd. – in pa takrat so se prvič omenili tudi prehranski dodatki “Herbalife” (Herbalife na Wikipediji, zlasti glej “Herbalife and liver disease” in “Business model“), med drugih npr. tudi o sila uspešni zgodovini podjetja, pa koga vse sponzorirajo; uporabljala naj bi jih npr. tudi Lionel Messi, pa Dejan Zavec.

Torej že med predavanjem (po pravici, že dosti prej :D), ko sem videl, da je še “nekaj zadaj” (prehr. dopolnilo, ki verjetno ni zastonj :D) sem postal skeptičen, kmalu pa mi je tudi postalo jasno, da sem bil pravzaprav tam na srečanju edini “nov” (ostali so se že vsi poznali med sabo in bili člani in del “teama”, saj je tudi vsak od njih stopil naprej in povedal “kako mu je Herbalife spremenil življenje”, kako je izgubil kilograme in postal “fit” itd.)

Na koncu so nam prisotnim (sebi in meni) ponudili še za pokušino enega od Herbalife napitkov (džus), nakar je večina hitro odšla, mene so potem trije ali štirje po malem “ovohavali” 😕 (poskušali vzpostaviti z mano očesni stik, se “vrteli okoli mene”), nakar sem pač prebil led in z enim od njih začel pogovor. Malo sem mu pač povedal, da sem bil kot otrok bolj bajsek, potem pa da sem od kar sem med puberteto zrasel, do pred cca 3 leti (torej od svojega 18 do 29 leta), bil vedno bolj kot ne celo preveč suh (samo 68-73 kg za mojo višino), zdaj pa da sem se zelo zredil. Sledil je malo pogovor gor in dol, potem pa me je tisti iz Tivolija končno odpeljal v zgornje nadstopje, kjer so imeli tisto “magično” napravo (basically tehtnica + neka zajla, da držiš še z rokami za neko ročko :D) in mi je nek tip potem odčital vse tiste razne vrednosti (maščoba, teža mišic/kosti itd. itd.)

Da skrajšam, na koncu sva se s tistim “mojim” tipom iz Tivolija (ki je bil btw. na predavanju razglašen za “distributorja meseca” ali nekaj takega) usedla in mi je predlagal nekakšen “plan”; prehranjevanje (kako kdaj) plus nakup treh Herbalife izdelkov (tisti džus/shake, čaj in “čokoladice”), kar bi bilo nekaj čez 80€ in dalje program, po katerem bi začel (z njimi) trenirati. Jaz sem rekel da takoj še nisem za to (da imam trenutno doma probleme s sosedi in urejanjem glede kanalizacije itd.), da pa bi se mogoče res lahko slišala potem sredi septembra. In pa da bom o Herbalife malo preveril na Internetu.

No in to sem tudi storil, in takoj se mi je potrdilo, da delujejo bolj na sistemu “distributerjev” (glej Multi-level marketing) ljudi, ki te prepričajo, da prideš med “njih” in potem novačiš še druge, za to pa imaš potem popust pri Herbalife proizvodih; nekateri so to imenovali piramidni sistem, glej članek na Wikipediji) predvsem pa me zaskrbelo, ko sem prebral o – sicer ne 100% dokazani, vseeno pa dosti verjetni – povezavi med jemanjem določenih Herbalife proizvodov in boleznijo jeter.

Dodajam še par linkov (no ja, saj googlat znate vsi :D), če koga stvar bolj konkretno zanima:

Tadej

2 komentarja on “Herbalife, srečanje in moja izkušnja”

  1. Kobrowsky pravi:

    Čudovit članek, čestitam.

  2. tadej pravi:

    Hvala Kobra (tudi če ne misliš resno), me pa zanima kako si naletel nanj, ker jaz sem ta blog vmes ene 2 leti popolnoma zanemarjal. Btw. vmes sem pa bolj za foro začel objavljat (kratke poste, ne tako kot tule pred leti; mislim da veš o čem govorim) na http://tadej-persic.posterous.com/


Oddajte komentar

