O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Zakupil ekstra 5 GB in pozabil na načrt

Neverjetno kakšen pozabljivec sem! 😦 Namreč, čeprav mi take stvari ful pomenijo (glej spodaj), sem pri neki zadevi čisto pozabil na svoj plan. In za kaj tokrat pri vsej stvari sploh gre? Torej, ker sem že 28. oktobra porabil svoj mesečni limit 15 GB, s čimer se mi je hitrost prenosa podatkov avtomatično zmanjšala na samo 64 kbps in bi moral celih 9 dni uporabljati tako počasno povezavo, sem pri Si.mobil ta mesec izjemoma zakupil dodatnih 5 GB (moji Facebook prijatelji si lahko pogledate ta post-sliko in/ali tale post)

No in jasno sem si mislil (že itak poskušam vedno, torej vsaj mesec, res porabiti prav vseh 15 GB, samo paziti moram pač, da ne prezgodaj), da če sem že zakupil teh 5 GB – in s tem porabil dodatnih 10€ – da moram pod nujno zadnji dan (ko bo samo še pol dneva do začetka novega obračunskega obdobja) zagnati program BitTorrent in do konca izkoristiti teh ektra zakupljenih 5 GB. Pa sem idiot danes (oz. sedaj že včeraj, ker tole pišem že čez polnoč) popolnoma pozabil, da je bil danes ta zadnji dan! 😀

Kot se lepo vidi na screenshotu spodaj, mi je ostalo skoraj pol GB (točneje 19627 KB) neizkoriščenih!

Simobil - Računi - Analiza porabe

Simobil - Računi - Analiza porabe

Jah skrajno bedno, ampak resnično se znam jaz zaradi takih stvari (za koga malenkosti) ornk sekirat. 😦

Mimogrede, za podobe objave o takih mojih sekiranjih glej npr. tole objavo, ki je dejansko cela posvečena “mojim sekiranjem za nepomembne stvari” (v njej sem naštel štiri: sekiranje zaradi 100s cigaret, sekiranje neizkoriščenih zaradi študentskih bonitet, sekiranje zaradi neizkoriščene socialne podpore, ko sem bil upravičen do nje, in končno, sekiranja kot posledica raznoraznih nakupov), še dve podobni, ki se tičeta sekiranja kot posledica nakupa nekih čevljev, pa sta tale in tale objava (vseh skupaj, kjer omenjam “sekiranja”, pa je še več, glej search: sekiranja).

Lep pozdrav komur koli že, ki je tako ali drugače naletel na to objavo (in jo sedaj očitno bere :)) oz. na sploh na moj bolj ali manj zanemarjani blog.

Tadej

One Comment on “Zakupil ekstra 5 GB in pozabil na načrt”

  1. Top video pravi:

    Lol pol GB sej zato velikost še filma ni 😀


Oddajte komentar

