O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Tokrat sem ga pa res ornk posral! :(

Ker je spet minilo že ogromno časa (4 meseci) od zadnje objave, sem se malo zamislil in si rekel “Mah, bom pa ‘kar nekaj’ objavil“, samo da bo blog (relativno) “živ” ;). Tako sem malo pobrskal po e-mailh (hehe, malo lenobe, da mi ni treba čisto vsega pisat na novo) in našel eno recimo da kar primerno zgodbo, štorijo, ki je res stara že več kot 3 tedne, govori pa o tem, kako sem ga takrat res zelo posral (kar se tiče višine računov za Si.mobil) in si zaradi nepazljivosti privoščil dvojno vsoto računa, poleg tega pa sem porabil tudi vse minute od svoje “Opcija 201” (201 minuta klicev v druga mobilna in stacionarne telefone za 5 EUR na mesec) in to popolnoma po nepotrebnem.

Enkrat kot rečeno pred pribl. 3 tedni sem šel (kot to večkrat naredim) na Moj Simobil za foro preverit račun za nasl. mesec (kar sicer redko delam; ponavadi preverjam trenutno porabo za mobilni internet pod Računi –> Stanje porabe –> Števec Porabe) in sem zgrožen ugotovil, da je trenutni račun NENORMALNO visok (mobitel plus mobilni internet skupaj vsaj 2 krat toliko kot običajno).

In tako sem šel seveda iskati “krivca” po računu in mi je takoj postalo jasno, v čem je bil problem (vse tel. številke so se ujemale s klici in časi pogovorov na mojem telefonu). Razlog pa je bil v pogovorih z mojo babico (konkretno: enem samem klicu!), ki je bila od začetka januarja do konca februarja na obisku pri svoji hčerki (moji teti) v UK, kamor hodi ponavadi 2 krat na leto.

Torej stvar je taka: če babico kličemo (ali če ona kliče) in govorimo recimo okoli 5 minut, me to pride cca. 0,6, če govorimo 10 minut, pride 1,3 itd., kar se lepo vidi na spodnji sliki.

Simobil - Račun - Februar 2013 (p1)(klikni na sliko za originalno velikost)

Simobil - Račun - Februar 2013 (p1)

In med vsemi temi nizkimi cenami za klic, od 0, kar velja tudi za druga mobilna omrežja in stacionar. telefone, ker imam vklopljeno zgoraj omenjeno “Opcijo 201” (za tujino to zgleda ne velja), do nekje 1 ali max. 1,5 za klic, SMS ali MMS, sem tako zagledal en klic, ki je trajal skoraj 2 uri, cena zanj pa je bila malo manj kot 9 EUR (za en fuc**g klic!)

Simobil - Račun - Februar 2013 (p2)(klikni na sliko za originalno velikost)

Simobil - Račun - Februar 2013 (p2)

Pa vedno kar pozorno pazim, da mi oče (ki ponavadi najdlje in zadnji govori z babico), takoj ko se pogovor konča, izroči moj GSM in lahko sam prekinem, ker dobro vem, da babica dostikrat tega ne naredi (lahko vidim da pogovor še traja – čas še teče – na svojem mobiju in tudi lahko slišim, kako se začne pogovarjati npr. s teto ali komer koli že v bližini).

Očitno pa se mi je enkrat zgodilo, da tega nisem naredil – in to ravno takrat, ko potem 2 uri nisem vzel telefona v roke, da bi prej opazil kaj se dogaja in prekinil. 😦

Lep pozdrav, Tadej

Oddajte komentar

