O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Uspešen ugovor na Mestno Redarstvo

Hura, očitno se še da kaj doseči z zdravo pametjo na tem svetu! 🙂 Na Mestno Redarstvo (MR) sem namreč poslal ugovor glede globe (40/80€), ki mi je bila izrečena v zvezi s parkiranjem neko jutro pred sosednjim vrtcem. Glede na prejšnje izkušnje z MR in izkušnje drugih, sicer nisem ne vem kako zelo pričakoval, da mi bo uslišano. Pa sem se motil – ugovoru je bilo ugodeno in odločba se odpravi, sankcija pa je postala samo opomin. Kot sem naredil že v eni od prejšnjih objav, bom tudi tu postal linka do mojega ugovora na Dropbox in na portalu Scribd. Najprej je tu skrajšani link do ugovora na MR na Dropboxu: https://db.com/wvOw0oEb, ker pa sem v tisti objavi videl, da Scribd kar sam vstavi fajle v vsebino WordPress posta, boste lahko ugovor prebrali kar tu (glej spodaj).

Zgodba pa je taka, da je tam pred vhodom v vrtec tabla, na kateri piše “DOVOLJENO ZA VRTEC” in tam za kratek čas parkirajo starši (ko pripeljejo otroke in ko jih pridejo iskat), razni obiskovalci enote ob vrtcu, razni drugi obiskovalci in pa predvsem redno tudi naši sosedi. In tam sem jaz izjemoma čez noč pustil avto (listek me je čakal že ob 8h zjutraj!), zato sem se odločil, da napišem pritožbo oziroma ugovor. Moja argumentacija pa je bila, da mestni redar nikakor ni mogel vedeti čigav je ta avto (torej da ni od kakega od staršev in prej naštetih, ki tam rutinirano nekaznovano parkirajo) in je bilo s tem kršeno “materialno pravo”; to je bila fraza, ki je pomagala očetu pri eni sodni stvari, pa sem jo še jaz uporabil.

In še link do ugovora na MR na portalu Scribd.

 

Oddajte komentar

