O meni:

Sem še relativno mlad inženir informatike (IT), ki se ima za racionalista in kritičnega misleca. Najbolj me zanimajo dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Pregled z napravo podjetja Biyovis

Danes sem se čisto po slučaju (tekst sem našel v fajlu ‘Facebook_Notes.txt‘) spomnil na tole. Bilo je pa tako, da sem peljal očeta na pregled sladkorja v neko MediHiša za Bežigradom (na Google je opisana kot “Medihiša – medicinsko tehnični pripomočki, nega stome, prsne proteze, oskrba ran in opeklin, pedikura, medicinska kozmetika.“), sem tam videl tudi plakat obkrožen z nalepkami “Novo”, ki je ponujal zastonj pregled telesa; našteti so bili praktično vsi organi, za katere naj bi dobil “izvid” v kakšnem stanju so, izvid pa naj bi povedal tudi kako je z eventulenim pomanjkanjem vitaminov, mineralov itd.

Ker je na plakatu pisalo, da je pregled zastonj, sem (ko je oče opravil) šel še jaz noter, da bi se pozanimal o tem – v smislu za kaj sploh gre. In mi je gospa za pultom začela razlagati o poteku pregleda itd., sumničav pa sem postal že takoj na začetku, ko je omenila, da pregled poteka tako, da je potrebno prijeti za dve ročki in ju držati kake pol minute (déjà vu? ehm… klik 1, klik 2), še veliko bolj skeptičen pa po tem, ko mi je omenila, da se podjetje, ki te preglede izvaja, ukvarja s prehranskimi pripomočki. In sem jo vprašal, če tu ne gre za kako alter. metodo, ker v to da ne verjamem, pa mi je hitela razlagati da ne, da je za vsem skupaj nek dr. kardiolog in da je to pač “real deal”.

Pri vsem skupaj pa gre za podjetje Biyovis (še iskanje z Google), njihovo spletna stran pa se bere podobno kot ostale strani, ki nudijo alternativne metode (npr. “Razstrupljanje“, “Magnetoterapija“, “Bakreni izdelki“, “Izdelki za utrjevanje imunskega sistema” itd.)

No, pa sem se vseeno naročil za ta “pregled” (če je bil že zastonj) in ni moral biti tam ob 15:30 kot zadnji. Ker pa očitno ni bilo drugih interesentov za vmesne termine, so me klicali in sem ga imel že ob ob 14h, in sem dal skozi ta “pregled”. Vseeno pa sem bil tekom pogovora z gospodično malo zvit in sem pazil, da v pogovoru – sem kar 100% prepričan, da bo treba pred testom odgovoriti na nekaj vprašanj oz. treba rešit kak vprašalnik – ne bi česa pomembnega vnaprej izdal, kar bi ona potem uporabila pri ‘diagnozi’… npr. povedal da sem kadilec, da pogosto vzamem kak Aspirin ipd. oni pa bi dobili kao ‘pravilen izvid’, da imam ‘poslabšano delovanje pljuč’ ali ‘malo redkejšo kri’). Skratka baje naj bi bil moj glavni problem s črevesjem, ki naj ga bi bilo (s pitjem njihovega čaja!) potrebno čistiti. Jasno pa nadaljni obiski niso več zastonj, razen če začneš vsak mesec kupovati pri njih in se držati njihove diete/navodil.

P.S. Ko sem naknadno obiskal spletno stran od MediHiša, vidim, da na tej strani ponujajo direkt tisto “čudežno flaško”, o kateri je bil članek na Skeptik.si. V glavnem mene tam več ne vidijo!

Do naslednjič pa lep pozdrav, Tadej

Oddajte komentar

