O meni:

Sem še relativno mlad inženir informatike (IT), ki se ima za racionalista in kritičnega misleca. Najbolj me zanimajo dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Ta mesec bo 10. roj. dan tega bloga

Kot pove že naslov objave, bo ta mesec moj blog praznoval že 10. leto svojega obstoja leta od svojega nastanka 12. oktobra 2006. Ta objava je sedaj že peta od “praznovalnih” objav; pred njo so bile tista, ko je imel blog 3 leta, potem 2 leti, pred njima pa še eno leto in pol leta od nastanka.

wknugh65

Še pred njima pa je bila objava leta 2007, v kateri sem obeležil eno leto njegovega obstoja, čisto prva pa je bila tista objava, ko je bil blog star pol leta

Tudi tokrat sem se obletnice zavedel čisto po slučaju in sicer med pregledovanjem statistike obiskov.

Tadej

Oddajte komentar

