O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

2 dni nazaj je bilo 1 leto odkar sem vejper

Po dolgem času spet en nov post. 🙂 Namreč točno dva dni nazaj 27. oktobra 2017 (sem si zapisal datum takrat, ko sem kupil svoj prvi vaporizer Joyetech AIO box), kar torej pomeni, da je minilo ravno eno leto odkar sem si kupil svoj prvi vaporizer (zgoraj omenjeni), začel vejpat in popolnoma prenehal s kajenjem. 😀 To pa tudi pomeni (vsaj upam), da so se mi pljuča očistila že kar nekaj z 20 leti kajenja pridobljenega katrana!

In kako večinoma uporabljam svoje vaporizerje: DTL (direct to lung) ali MTL = (mouth to lung)? Uporabljam jih (ju) pa odvisno od tanka/ustnika! Torej uporabljam na oba načina. Joyetech eGo ONE V2, kjer imam gor tank Eleaf Melo III Mini, uporabljam izključno MTL. 😀 Pri svojem najljubšem vaporizerju Eleaf iStick Pico pa najprej vdihavam na MTL način (reguliram potege pare z jezikom), na koncu pa še kake 2-3 sekunde na način DTL. Imam skratka en tak zelo “izviren” način vejpanja in sicer med vdihovanjem tudi malo piham ven skozi nos (da bi čimbolj okusil aromo: v ustih & v nosu!) in na koncu navadno še malo zacmokam, ker skoraj vedno ostane after taste. 🙂

P.S. Za v ponedeljek pa sem preko Facebook skupine “VaperSLO – market!” že zmenjen z Majo iz Slovenske Bistrice za nov tank/atomizer Wotofo Serpent Mini (RTA) za 20€, plus dobil bom še dve 40 ml flaški e-tekočine. Najprej sem poskusil kupiti prek Gearbest-a (kjer pride nov 16€ s poštnino vred), a na žalost nekako ne dela registracija na spletni strani od Hranilnice lon, kjer bi baje dobil svoj prvi (predplačniski) MasterCard. Pa tudi sem se na začetku malo bal, da ne bo nič glede na neko sliko tanka; mislil sem, da je navoj malce predebel in prekratek A sem potem dobil info da ima ta tank identičen navoj (t. i. 510 pin conector), kot ga imata npr. moda Joyetech eGo ONE V2 & Eleaf iStick Pico. Na dveh fotkah zgoraj (direkt nad “P.S.”) si lahko pogledate kako izgleda ta hud tankec.

Lep pozdrav, Tadej

Oddajte komentar

