O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Moje ocene in seminarske naloge s faksa

Ker že kar nekaj časa nisem ničesar objavil, bom to izkoristil za objavo enega posta, ki ga imam že nekaj časa v planu (delno sem že zbral linke), kot lahko vidite, pa gre za sliko z mojimi ocenami iz TŠC Kranj in pa linke do vseh mojih seminarskih nalog tekom 2. letnikov. Sicer so vse te seminarske naloge in predstavitve (oz. vsaj večina) na voljo tudi na mojem mojem profilu (na portalu Scribd), ampak tule bodo za vedno zbrani vsi linki na Dropboxu na enem mestu.

1. VSI IZPITI IN OCENE

Vsi Izpiti in Ocene(klikni na sliko za originalno velikost)

Informatika - Predmeti in Ocene

2. SEMINARSKE NALOGE

Moja prva seminarska naloga sploh (torej prva, ki jo je bilo treba narediti v 1. letniku) je bila “Naslavljanje pri Ethernetu” (zadnji od naslovov/tem, ki mi je še ostal…), malo slabšo oceno pa sem dobil malo zato, ker sem si narobe zapomnil datum oddaje; oddal sem jo namreč en dan prepozno, kar profesorju ni bilo ravno všeč. Zlasti pa sem ornk zajebal pri predstavitvi, ker sem naredil prezentacijo (to je bila moja prva izkušnja s prezentacijami v PowerPointu), pri kateri so imeli slajdi preveč teksta; npr. namesto 4-5 jasnih & jedrnatih alinej samo z bistvom na 1 slajd. Povrh vsega pa smo predmet “Računalniške komunikacije in omrežja” oz. RKO imeli pri prof. dr. Humarju, ki je bil – kot eden redkih profesorjev na TŠC Kranj – pri takih zadevah totalno strikten oz. nepopustljiv.

PRVI LETNIK

Naslavljanje pri Ethernetu (RKO1 seminarska)
Naslavljanje pri Ethernetu (RKO1 predstavitev)

Osebni požarni zid na sistemu Windows (OPS1 seminarska)
Osebni požarni zid na sistemu Windows (OPS1 predstavitev)

Varnost in zaščita podatkov (ORS seminarska)
Varnost in zaščita podatkov (ORS predstavitev)

Organizacijska kultura v podjetju Nevron (MAN seminarska)
Organizacijska kultura v podjetju Nevron (MAN predstavitev)

The report on work at Nevron company (STJ seminarska)
The report on work at Nevron company (STJ predstavitev)

Seminarska naloga – Zbirka podatkov (ZBP seminarska)

DRUGI LETNIK

Požarni zid in programske nastavitve (RKO2 seminarska)
Požarni zid in programske nastavitve (RKO2 predstavitev)

Microsoft Small Business Server 2008 (OPS2 seminarska)
Microsoft Small Business Server 2008 (OPS2 predstavitev)

E-uprava v Sloveniji (ELP seminarska št. 1)
E-uprava v Sloveniji (ELP predstavitev št. 1)

Moje Podjetje – Tretja Pomoč (ELP seminarska št. 2)
Moje Podjetje – Tretja Pomoč (ELP predstavitev št. 2)

Ikaros – predstavitev (EKP seminarska št. 1)

Poslovni načrt podjetja Tadej Peršič s.p. (EKP seminarska št. 2)
Poslovni načrt podjetja Tadej Peršič s.p. (EKP predstavitev št. 2)

Postavitev spletne strani ZdravDih (ISS seminarska)
Postavitev spletne strani ZdravDih (ISS predstavitev)

Požarni zid pri operacijskem sistemu Windows (VSO seminarska)
Požarni zid pri operacijskem sistemu Windows (VSO predstavitev)

Implementacija in testiranje inf. sistema (INS seminarska)
Implementacija in testiranje inf. sistema (INS predstavitev)

Varnost in zaščita podatkov (VIZ seminarska)
Varnost in zaščita podatkov (VIZ predstavitev)

Poročilo o opravljanju prakse (PRI2 seminarska)


One Comment on “Moje ocene in seminarske naloge s faksa”

  1. […] glede moje diplome na ŠC Kranj, ki sem jo konec prejšnjega meseca končno naredil. Podobno kot v objavi z linki (na Dropbox in portalu Scribd) do vseh mojih seminarskih nalog tekom študija, bom tudi tu […]


Komentiraj