O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Napačna diagnoza na Tristokosmatih

Tokrat bom kot objavo postal samo kopijo enega od “Notes” iz Facebooka (iz Ariel the dog strani na Facebooku, ki sem jo posvetil Ariki), v katerem je screenshot PM sporočila glede napačno postavljene diagnoze, ki sem ga dr. Iris Selan iz klinike za male živali Tristokosmatih poslal prek njihove Facebook strani Tristokosmatih Klinika (na katerega sploh nisem dobil odgovora!) in katera je na koncu stala Ariel življenja.

Lahko bi se dosti bolj na široko razpisal o tem, pa se mi trenutno ne da. Imam namreč tudi njene e-maile, pa druge screenshote njenih arogantnih sporočil po tem, ko sem ji jaz spet pisal itd.

Ampak kot rečeno, postal bom samo screenshot PM sporočila.

14671156_150219392106556_9031650519734939751_n

In pa še screenshot e-maila “V spomin”, ki sem ga poslal dežurni veterinarki.

ariki_v_spomin

Pa lep pozdrav do naslednje objave, Tadej



Komentiraj