O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Posnetek mene na proslavi OF

Ta vikend sem hotel v miru na sprehod na Rožnik, pa so mi “borci” s svojo proslavo zabarikadirali pot. Potem sem pa dobil idejo (ko je ravno Janković tako osladno govoril), da naredim eno malo provokacijo in sem stopil v sredino med govornika in zbrane 😉 in vzklinil “partizani morilci“. Prosim, ne mojega vzklika jemati čisto resno, res bi bilo bolje, da bi vzkliknil na primer “živeli partizani in smrt fašizmu in komunizmu“.

Skratka nikakor ne mislim, da so bili vsi partizani morilci; velika večina jih ni bila! So bili pa to VOS-ovci itd. Zabavno je pa to, da se je posnetek mene znašel v oddaji “Ta teden z Juretom Godlerjem” (3. sezona, 12. oddaja) med pribl. 14:10 in 14:40.

Tako sem skratka nenamerno in nepričakovano doživel “svojih 5. minut slave”. 🙂

PlanetTV_Tadej

 



Komentiraj