O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Dodatek: o tisti metodi zdravljenja raka

Glede na nove informacije, ki sem jih dobil glede nekega alternativnega načina zdravljenja raka, o katerem sem dobra dva meseca nazaj pisal v tejle objavi, se počutim dolžnega vas bralce opozoriti na to (torej na te nove informacije), seveda pa vse skupaj presodite sami, sam namreč ne bom podajal nobenih sodb. V omenjeni objavi sem skratka pisal o metodi zdravljenja raka, pri kateri se zdravilo pripravi iz same bolnikove krvi (oz. se temu reče tudi zdravljenje s “citokini”), in katero uporablja in jo je tudi patentiral avstrijski državljan/zdravnik Dr. Nikolaus Klehr.

Read the rest of this entry »