O meni:

Sem še relativno mlad (v '30 letih) inženir informatike iz Ljubljane. Teme, ki me najbolj zanimajo: dogodki po svetu (novice, politika), zgodovina, znanost (sploh vesolje)

Rušitev neke lepe hiške v Rožni Dolini

Ta prijetna rumena hišica, ki je stala na križišču ceste V in X (ali 5 in 10), je namreč včeraj okoli 23h še stala, ko sva šla s prijateljem (s katerim sva se malo sprehajala po Rožni Dolini) mimo, danes pa je ni več. Čeprav je bilo že včeraj očitno, da se “nekaj dogoaja” (izpraznjena hiša, vrt ograjen s tisto “delavsko” mrežo itd.), si nisem mislil, da se bo to zgodilo tako hitro. Tako da ko me je malo prej na to opozorila mama sem iz zanimanja šel stvar “preveriti” in se na lastne oči prepričal, da so jo dejansko danes podrli. Ostal je samo še kup opek, peska in lesa!!

Read the rest of this entry »